piątek, 29 listopada 2013

~ROZDZIAŁ 22 :

Podeszłam bliżej samochodu ..
Wysiadł z niego Harry i podszedł do mnie biorąc w ręce mój bagaż .. Spakował go do bagażnika i z powrotem do mnie wrócił..

-Hej skarbie - powiedział i pocałował mnie w czoło.. zauważyłam jednak jak Jess i Liam wystawiają gały przez szybę .. uśmiechnęłam się lekko i odpowiedziałam Hazzie

-Cześć .. - wziął mnie za rękę i otworzył mi drzwi od strony dla pasażera .

-Hej mała - usłyszałam głos Liam'a i Jessici 

-Siema -odpowiedziałam

-Noo to jedziemy .. - powiedział Harry i nacisnął pedał gazu

Przez drogę była cisza , ale mogłam spostrzec że Jessica cały czas gapi się raz na mnie raz na Hazze .
Szczerze to już mnie to lekko krępowało ...

-No to dojechaliśmy - krzyknął Liam 

-Gdzie znowu mnie wywiozłeś ? - zapytałam mojego chłopaka  odpinając pasy i wysiadając z auta

- No na miejsce biwakowe ..

-Ahha .. to ile namiotów wziąłeś ?

-Wziąłem trzy .. powinny wystarczyć .. - odpowiedział a ja otworzyłam bagażnik by wyjąć moje rzeczy .. 

Otworzyłam bagażnik i zauważyłam tylko mój bagaż ..


-A gdzie reszta rzeczy , typu namioty i wasze bagaże ? -zapytałam

-Ymm , reszta chłopaków wszystko zabrała .. 

-Aa , to dobrze .. No to gdzie oni są ? -zadałam następne pytanie 

-haha , oni już pewnie śpią uchlani - odpowiedział mi Liam

-Hahaha , no masz racje ..haha - powiedział Hazzuś

-Nooo . to gdzie to wszystko jest ? -zapytała moja przyjaciółka 

-Musimy trochę przejść i za tą górką pewnie są , bo zazwyczaj właśnie tam mamy biwaki - odpowiedział jej Liam

-Harry , ponieś mnie .. Strasznie mnie już nogi bolą .. miało to być za tą górką.. a jakoś nic tu nie widać .. - Krzyczałam do Hazzy po jakichś pół godzinach drogi

-No włacha .. - zgodziła się ze mną Jess

-No ja nie wiem  gdzie oni są .. stary , jak myślisz ?! - zapytał Liam'a Harry , a następnie podniósł mnie i zaczął mnie nieść na rękach ..

-Taki chłopak to skarb - oznajmiła przyjaciółka

-Hahaha , nooo .. - zgodziłam się z nią .

-Ej Hazz , trzeba zadzwonić do Nialla - zaraz , zaraz .. Niall to chyba ten co byliśmy u niego na imprezie .. To on też należy do tego całego ich gangu .. Nie wyglądał na takiego , wyglądał na bardzo miłego i spokojnego ..

 -Nom , to dzwoń bo ja mam moją księżniczkę na rękach ..-pocałowałam mojego chłopaka w czubek nosa

Liam wyciągnął telefon i przyłożył go do ucha .. Po chwili chłopak włączył głośno mówiący i było słychać jak ktoś się śmieje .. ale to był raczej głos mężczyzn i dziewczyn .. oo , może będą jakieś dziewczyny .. było by fajnie , mniej nudno .. Jak chłopaki się uchleją to chociaż nie będzie nudno ..

-Halo ? - powiedział głos w słuchawce

-Noo elo .. jest sprawa ziomy ..- głośno krzyknęłam , a cała reszta zaczęła się na mnie gapić , Harry to nawet zaczął się cicho śmiać i kręcić głową ..

-ymm, spoko ... - odpowiedział chyba  Niall .. słychać było że już chyba był na fazie ..

-No gdzie wy kurwa mać jesteście ?!!!! - wydarła się Jessica


-Aaa , oj . no więc taka sprawa ..haha . no bo ten ..mamy jeszcze innych gości , a tak w ogóle to zmieniliśmy miejsce naszego biwaku .. sorry ..-odpowiedział Niall 


-Że co huju mówisz ?!! Pojebało cię ?!! - Zaczął krzyczeć Harry .. był tak zdenerwowany że aż postawił mnie na ziemię i wyrwał telefon od chłopaka - to gdzie teraz jesteście ?!! - krzyknął ponownie 

-Oj no wyluzuj .. postanowiliśmy że lepiej będzie urządzić ten nasz biwak w lesie nad jeziorem .. hihihihi - odpowiedziała nam jakaś dziewczyna .. wydaje mi się że to ta sama co chwile wcześniej się śmiała.. Harry nacisnął czerwoną słuchawkę i wziął mnie za rękę zawracając do samochodu ..

-Noo super .. jeszcze tego brakowało że gdy sie napijecie powpadacie do tego jeziora ..!! - krzyknęłam a wszyscy zaczęli sie śmiać ..


Siemka .. więc tak .. jest następny rozdział .. jest krótki , ale to tak specjalnie .. Uwaga , konkurs !!!


Następny rozdział będzie napisany przez jakiegoś uczestnika konkursu .. 


Więc takie są zasady :

-Napisz rozdział ~23 .. obojętnie jak długi ..
-Wygrywa ten , kto mi prześle na Facebooku :https://www.facebook.com/harrystyles.hope jak najciekawszy rozdział :))
-Nagrodą jest udostępnienie przeze mnie na tym o to blogu właśnie waszego rozdziału .. + Daje 2 dedyki na stronie :https://www.facebook.com/harrystyles.hope + wróżbę ..

Wszyscy mają równe szanse , zapraszam wszystkich do udziału .. jeśli chcesz wziąć udział napisz "BIORĘ UDZIAŁ" 
pod tym rozdziałem w komentarzu .. 
W miarę jakichś wątpliwości piszcie na podanym Facebooku :)) Mam nadzieję że chociaż 1 osoba zechce wziąć udział :) życzę miłego czytania / Styles'owa

3 komentarze:

  1. Biore udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry , ale jednak się rozmyśliłam i odwołałam to ;p

      Usuń
  2. Heheheuehuehewhwuwyuwyuehwueu gajdhdifysb cudooo *.* kocham to Julia M-a

    OdpowiedzUsuń