piątek, 22 listopada 2013

~OGŁOSZENIE

Zawieszam na razie bloga .. dlaczego ? - proste i logiczne .. - po co mam pisać jak i tak nikt może z wyjątkiem 2 osób tego nie czyta ? o.O .. Jest jeszcze jedno .. nwm na ile zawieszam go .. zacznę pisać następne rozdziały jak tu pod tym postem będzie troche kom .. co najmniej 5 . -_- Komentarze od tych samych wysyłających się nie liczą ..
Naprawdę przepraszam .. jesli tu będzie 5 kom. to jutro dodam 2 rozdziały być może ..PRZEPRASZAM ALE NAPRAWDĘ ZROZUMCIE MNIE >> TAK BĘDZIE NAJLEPIEJ  / Styles'owa

5 komentarzy:

  1. Jezuu jaja sb robisz ??? Nw dlaczego ale WSZYSTKIE fajne opowiadania które czytam zostają zawieszone !! Nie zawieszaj go pliss !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie!nie zawieszaj ,ja czytam gdy mam czas,ale ostatnio duzo nauki,pliss

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawieszaj. Przeczytałam jak na razie jeden rozdział ale mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaaha , dzięki .. ale na początku jest nudnoo ; P

      Usuń